[lac-discuss-es] [lac-discuss-en] REMINDER / Introduction and questions of candidates for the Chair and Secretary of LACRALO positions

José Francisco Arce josefranciscoarce en gmail.com
Mie Feb 19 22:48:32 UTC 2014

Gracias Natalia,
espero tus cosas se mejoren pronto. Ya he anotado las preguntas

Cariños

José.-

--
Arce, José F.