[lac-discuss-es] invitación a la reunión / LACRALO Costa Rica Eventos rueda de prensa Grupo de Trabajo el martes 06 de marzo 2012 a las 20:00 UTC

Javier José Pallero j.karmakiller en gmail.com
Mar Mar 6 19:22:46 UTC 2012

Dear friends, I won't be able to attend to this call either. I am really
sorry but other urgent commitments prevent me of doing so.

regards.

Javier Pallero
http://linkedin.com/javierpallero