[LAC-Discuss] [Fwd: Re: [ALAC-Internal] Proposed ALAC-statement

Dev Teelucksingh devtee at gmail.com
Fri Feb 15 11:20:16 EST 2008

-------> [ENGLISH] AUTOMATIC TRANSLATION NOT REVISED FROM THE ORIGINAL MILTILINGUAL

The Trinidad and Tobago Computer Society (TTCS) concurs with this
version with the alternative ending paragraph. However, the
alternative ending paragraph should conclude with this sentence :

"Until then, the JPA should not be terminated."

-----
Dev Anand Teelucksingh
Trinidad and Tobago Computer Society at http://ttcsweb.org/

2008/2/14 Jacqueline A.Morris <jam at jacquelinemorris.com>:

> [...]
> in the great declaration on the JPA. The time is short circuit - the
> term is tomorrow, only as much participation as it is possible is in
> the great way, satisfy so do what you can re commentaries.
>
>   Jacqueline

>   1
>

>   Intercomprehension aid service
>    Check the rules for better use: http://funredes.org/tradauto/index.htm/rules
> Service of dae of understanding To verify the rulers for the use best:
> http://funredes.org/tradauto/index.htm/reguas
> Service of aid to the interunderstanding Leer the rules for a better

-------> [PORTUGUESE] TRADUCAO AUTOMATICA NAO REVISADA DO ORIGINAL

A sociedade do computador de trinidad e de tobago (TTCS) concurs com
esta versão com o parágrafo alternativo do ending. Entretanto, o
parágrafo alternativo do ending deve conclir com esta sentença:

"até então, o JPA não deve ser terminado."

Colaborador Anand Teelucksingh trinidad e sociedade do computador de
tobago em http://ttcsweb.org/

2008/2/14 De Jacqueline A.Morris:

> [...]
> 1
>

>   Verificação do serviço do dae (dispositivo automático de
> entrada) de Intercomprehension as réguas para o uso melhor:
> http://funredes.org/tradauto/index.htm/rules
>
>   Serviço do dae de compreensão
>    Verificar as réguas para o uso melhor: http://funredes.org/tradauto/index.htm/reguas
> Serviço de ajuda intercompréhension ler as regras para uma melhor
> utilização: http://funredes.org/tradauto/index.htm/reglas
>
>   Homepage para a região: http://www.lacralo.org
>
>   Afixando guidelines para assegurar traduções de máquina dos

-------> [ESPAÑOL] TRADUCCIÓN AUTOMATICA NO REVISADA DEL ORIGINAL MULTILINGÜE

La sociedad de la computadora de Trinidad y de Trinidad y Tobago
(TTCS) concurre con esta versión con el párrafo alternativo del
conclusión. Sin embargo, el párrafo alternativo del conclusión debe
concluir con esta oración:

"hasta entonces, el JPA no se debe terminar."

Revelador Anand Teelucksingh Trinidad y sociedad de la computadora de
Trinidad y Tobago en http://ttcsweb.org/