[LAC-Discuss] At-Large NomCom Seats

alberto soto asoto at ibero-americano.org
Thu Aug 16 12:15:20 EDT 2007

-------> [ENGLISH] Original message in english

Dear Carlton and all:
I think that he is advisable to make the voting between the three present
candidates, since there are no more postulantes and the closing comes near.
I suggest to close the postulatins the 19,  and to begin to vote the 20.

Regards

Alberto Soto
Director IIISI
www.ibero-americano.org

-------> [PORTUGUESE] TRADUCAO AUTOMATICA NAO REVISADA DO ORIGINAL EM inglês

Caro Carlton e tudo: Eu penso de que é aconselhável fazer votar
entre os três candidatos atuais, desde que não há não mais
postulantes e o fechamento vem próximo. Eu sugiro para fechar os
postulatins os 19, e para começar a votar os 20.

Consideração

Diretor IIISI www.ibero-americano.org de Alberto Soto

-------> [ESPAÑOL] TRADUCCIÓN AUTOMÁTICA NO REVISADA DEL ORIGINAL en ingles

Carlton querido y todo: Pienso que él es recomendable hacer la
votación entre los tres actuales candidatos, puesto que no hay
postulantes y viene el cierre cerca. Sugiero para cerrar los
postulatins los 19, y para comenzar a votar los 20.

Respeto

Director IIISI www.ibero-americano.org de Alberto Soto

Intercomprehension aid service
 Check the rules for better use: http://funredes.org/tradauto/index.htm/rules