[LAC-Discuss] [At-Large] Independent At-Large Website

Nick Ashton-Hart nick.ashton-hart at icann.org
Fri Jul 6 12:41:06 EDT 2007

-------> [ENGLISH] AUTOMATIC TRANSLATION NOT REVISED FROM THE ORIGINAL MILTILINGUAL

Eduardo:

There are currently two main sites:

www.icannalac.org - a basically dormant site which was meant to be
maintained by the ALAC as their independent voice. After Jean left it
basically has been left without being updated; when she was a member
of the committee she was the only one who maintained or added
information to it.

www.alac.icann.org - the 'official' ALAC site, which was very stale
(I've started a series of updates designed to carry us through until
the new community site is finished

There are then the regional sites, which point to the wikis of each
region.

The new site is going to be:

www.atlarge.icann.org

This is meant to bring together the ALAC site (official one), plus
the features and content of the wikis (providing regions dynamic
homesites), plus many of the other features, including those from
www.icannalac.org - but far in excess of the feature set that
icannnalac.org has.

On 6 Jul 2007, at 15:03, Eduardo Diaz wrote:

>  All:
>
>  No I am confused. I read what Nick wrote about the new AlAC web
>  site (in a
>  previous mail) and after reading this I am not sure what is what.
>  Are we
>  talking about two different sites - one filtered by ICANN lawyers
>  and one
>  that is not?
>
>  Help!
>
>  Eduardo
>  ISOCPR

-------> [PORTUGUESE] TRADUCAO AUTOMATICA NAO REVISADA DO ORIGINAL

Eduardo:

Há atualmente dois locais principais:

www.icannalac.org - um local bàsicamente dormant que fosse
significado ser mantido pelo ALAC como sua voz independente. Após
Jean deixado o foi saido bàsicamente sem ser updated; quando era um
membro do comitê era única quem lhe manteve ou adicionou a
informação.

www.alac.icann.org - o local ' oficial ' de ALAC, que era muito velho
(mim começaram uma série dos updates projetados carregar-nos
completamente até que o local novo da comunidade esteja terminado

Há então os locais regionais, que apontam aos wikis de cada
região.

O local novo está indo ser:

www.atlarge.icann.org

Isto é significado trazer junto o local de ALAC (oficial um),
mais as características e o índice dos wikis (que fornecem homesites
dinâmicos das regiões), mais muitas das outras características,
including aquelas de www.icannalac.org - mas distante no excesso da
característica ajustada que icannnalac.org tem.

Em 6 julho 2007, em 15:03, Eduardo Diaz escreveu:

> [...]
> da oferta amável de Eduardo agir como o webmaster para icannalac.org.
>
>  Também, eu disse ao ALAC a edição com revisão legal dos índices
> afixados por qualquer um pago por ICANN tão por muito tempo há como
> último dezembro - longo antes que o pedido financiando do projeto
> estêve posto completamente para que Jean seja pagado para atualizar
> icannalac.org.
>
>  Naturalmente se o ALAC quisesse manter o Web site que era pago para
> por ICANN de modo que o ALAC tivesse uma voz independente, isso seria
> grande! Até eu posso ver, estes são não esforços do competidor,

-------> [ESPAÑOL] TRADUCCIÓN AUTOMATICA NO REVISADA DEL ORIGINAL MULTILINGÜE

Eduardo:

Hay actualmente dos sitios principales:

www.icannalac.org - un sitio básicamente inactivo que fue significado
para ser mantenido por el ALAC como su voz independiente. Después de
Jean dejado lo se ha ido básicamente sin ser actualizado; cuando ella
era un miembro del comité ella era la única quién mantuvo o agregó
la información a él.

www.alac.icann.org - el sitio ' oficial ' de ALAC, que era muy añejo
(yo han comenzado una serie de actualizaciones diseñadas para
llevarnos a través hasta que se acaba el sitio nuevo de la comunidad

Hay entonces los sitios regionales, que señalan a los wikis de
cada región.

El sitio nuevo va a ser:

www.atlarge.icann.org

Esto se significa para reunir el sitio de ALAC (funcionario
uno), más las características y el contenido de los wikis (que
proporcionan homesites dinámicos de las regiones), más muchas de las
otras características, incluyendo ésos de www.icannalac.org - pero
lejos en el exceso de la característica fijada que icannnalac.org
tiene.