[LAC-Discuss] Draft Agenda for LACRALO General Assembly - June 24,

Nick Ashton-Hart nick.ashton-hart at icann.org
Mon Jun 11 00:44:51 EDT 2007

-------> [ENGLISH] AUTOMATIC TRANSLATION NOT REVISED FROM THE ORIGINAL MILTILINGUAL

This is now on the agenda for the GA.

NOTE: Any ALS may edit the agenda, or post comments to the page for =20
other diary items, At: https://st.icann.org/lacralo/index.cgi?=20
24_june_2007

One 5 Jun 2007, At 00:26, Jacqueline A. Morris wrote:

> [...]

>  - - - - -
>
>  No virus found in this incoming message.
>  Checked by AVG Free Edition.=3D20
> Version: 7.5.472/Database Virus: 269.8.7/830 - Release Dates: = 20
> 6/3/2007 12:47 PM = 3D20 = 3D20
>
>  No virus found in this outgoing message.
>  Checked by AVG Free Edition.=3D20
> 6/3/2007
> 12:47 p.m. = 3D 20
>

>  [ PORTUGUESE REVISED ] TRADUCAO AUTOMATICA NAO OF THE ORIGINAL
>

>  Good Sugest=E3o - amba exceeds events as.well.as events of the
> pol=EDtica (n=E3o = 3D always ones to travel, but tamb=E9m the events

that

> LACRALO can want to participate inside esbo=E7ando posi=E7=E3o papers
> etc.. For the example the IGF in = 3D River 2007. Jacqueline
>
>  Original Message From: Mat=3DEDas Altamira [
> mailto:matias at altamiragigena.com.ar]=3D20 Sent: Monday, June 04, 2007
> 5:35 P.m.: subject of lac-discuss at atlarge-lists.icann.org: Re: [
> LAC-Discuta ] agenda of esbo=E7o for the joint general of LACRALO - =
> 3D June 24, =

= 3D20

> I think of that n=F3s we must include in the agenda the order algu=E9m
> =

made

> = 3D = 3D 3D the months h=E1 that they consider sele=E7=E3o of the
> events that =

s=E3o

> important for LACRALO, = 3D = 3D 3D in other words if =

to decide

> where and because LACRALO t=EAm that to be present.=3D3D20
>
>  A time that n=F3s in we decide them where type of events
> LACRALO has that to participate, = 3D = 3D 3D ser=E1 f=E1cil to make
> = E0 =

sele=E7=E3o

> espec=EDfica each year and to ask for its corresponding or=E7amento. =
> 3D 3D20
>
>  Considera=E7=E3o, Mat=3D3DEDas Affixing guidelines to assure
> tradu=E7=F5es of m=E1quina of =

email

> emitted to this more accurate list s=E3o:
> http://www.funredes.org/mistica/english/emec/method_emec/=20
> presentation.htm
> = 3D l#a nexo1
> - - - - -
>
>  None v=EDrus found in this incoming message. Verified for
> vers=E3o free Edition.=3D20 of AVG: Database Of 7.5.472/V=EDrus:
> 269.8.7/830 - Date Of The Libera=E7=E3o: 6/3/2007 of =

12:47

0
> MULTILING=DCE
>

>  Good suggestion - amba exceeds the events as=ED like events the
> pol=EDtica (= 3D always an a not to travel to, but tambi=E9n the
> events of the pol=EDtica that LACRALO can =

to wish

> to participate inside sketching posici=F3n they paper the etc. For
> example the IGF in = 3D R=EDo 2007. Jacqueline
>
>  Original Message From: Mat=3DEDas Altamira [
> mailto:matias at altamiragigena.com.ar]=3D20
> Feels: Monday, June 04, 2007 5:35 pm: tema of
> lake-discuss at atlarge-lists.icann.org: Re: [ Laca-Discussed
> outline of the order of d=EDa for the General Assembly of LACRALO - =
> 3D =

of

> [...]

> index.htm/rules
>
>  Servi=E7o of dae of compreens=E3o Verificar r=E9guas for the
> use best: http://funredes.org/=20
> tradauto/index.htm/reguas
>
>  Service of aid to intercomprensi=F3n Leer the rules for a
> better use: http://funredes.org/tradauto/=20
>  index.htm/reglas

>  lists.icann.org
>
>  Homepage for the region: http://www.lacralo.org
>
>  Posting guidelines to ensure machine translations of emails sent to =20=
>

>  the list are more accurate: http://www.funredes.org/mistica/english/=20=
>

>  emec/method_emec/presentation.html#anexo1

-------> [PORTUGUESE] TRADUCAO AUTOMATICA NAO REVISADA DO ORIGINAL

Isto está agora na agenda para o GA.

NOTA: Qualquer ALS pode editar a agenda, ou o borne comenta à página
para = 20
other agenda items, em: https://st.icann.org/lacralo/index.cgi?=20
24_june_2007

Ele 5 Jun 2007, em 00:26, Jacqueline A. Morris wrote:
> Afixando guidelines para assegurar traduções de máquina dos email
> emitidos = a 20 =
>

> esta lista é mais exata: http://www.funredes.org/mistica/=20
> english/emec/method_emec/presentation.html#anexo1
> - - - - - [ INGLÊS ] TRADUÇÃO AUTOMÁTICA NÃO REVISADA = DOS 20
> MILTILINGUAL ORIGINAIS
>

>  Sugestão boa - ambos excedem eventos as.well.as eventos da
> política (não = 3D =
>

> sempre
> a viajar a, mas também os eventos da política que LACRALO pode
> querer participar dentro esboçando a posição papers etc.. Para o
> [...]

que

>  LACRALO pode querer participar dentro esbo=E7ando a posi=E7=E3o papers
>  etc.. Para o exemplo o IGF em =3D Rio 2007. Jacqueline

=3D20

>  eu penso de que n=F3s devemos incluir na agenda o pedido algu=E9m =

feito

>  =3D =3D 3D os meses h=E1 que consideram a sele=E7=E3o dos eventos que =

s=E3o

>  importantes para LACRALO, =3D =3D 3D em outras palavras para se =

decidir

>  onde e porque LACRALO t=EAm que ser present.=3D3D20
>
>  Uma vez que n=F3s nos decidimos em que tipo dos eventos LACRALO
>  tem que participar, =3D =3D 3D ser=E1 mais f=E1cil de fazer =E0 =

sele=E7=E3o

>  espec=EDfica cada ano e pedir seu or=E7amento correspondente. =3D 3D20
>
>  Considera=E7=E3o, Mat=3D3DEDas
>  Afixando guidelines para assegurar tradu=E7=F5es de m=E1quina dos =

email

>  emitidos a esta lista s=E3o mais exato:
>  http://www.funredes.org/mistica/english/emec/method_emec/=20
>  presentation.htm
>  =3D l#a
>  nexo1
>  - - - - -
>
>  Nenhum v=EDrus encontrou nesta mensagem entrante. Verificado
>  pela vers=E3o Edition.=3D20 de AVG livre: Base de dados De
>  7.5.472/V=EDrus: 269.8.7/830 - Data Da Libera=E7=E3o: 6/3/2007 de =

12:47

0
> MULTILING=DCE
>

>  Boa sugestão - amba excedem os acontecimentos as=ED como
> acontecimentos do pol=EDtica (não = 3D sempre cerca de a viajar, mas
> à tambi=E9n os acontecimentos do pol=EDtica que LACRALO pode =

desejar

> [...]

>   Verificar as r=E9guas para o uso melhor: http://funredes.org/=20
> tradauto/index.htm/reguas
>
>  Serviço de ajuda ao intercomprensi=F3n Ler as regras para uma melhor
> utilização: http://funredes.org/tradauto/=20
> index.htm/reglas

> =
>

> lists.icann.org
>
>  Homepage para a região: http://www.lacralo.org
>
>  Afixando guidelines para assegurar traduções de máquina dos
> email emitidos = a 20 =
>

> a lista é mais exata: http://www.funredes.org/mistica/english/=20 =
>

> emec/method_emec/presentation.html#anexo1

-------> [ESPAÑOL] TRADUCCIÓN AUTOMATICA NO REVIZADA DEL ORIGINAL MULTILINGÜE

Esto ahora está en la agenda para el GA.

NOTA: Cualquier ALS puede corregir la agenda, o el poste comenta a la
página para = 20
o orden del día items, AT: https://st.icann.org/lacralo/index.cgi?=20
24_june_2007

Él 5 Jun 2007, AT 00:26, Jacqueline A. Morris w:
> [...]

> Versión: 7.5.472/Virus Database: 269.8.7/830 - Release Fecha: = 20
> 6/3/2007 12:47 PM = 3D20 = 3D20
> Ningún virus encontró en este mensaje de salida. Comprobado por la
> versión Edition.=3D20 de AVG libremente: Base de datos De
> 7.5.472/Virus: 269.8.7/830 - Fecha Del Lanzamiento: = 20
> 6/3/2007 de 12:47 PM = 3D 20
>

>  [ PORTUGUESE ] TRADUCAO AUTOMATICA NAO RÉVISÉE DE L' ORIGINAL
>

>  Sugest=E3o buena - amba supera acontecimientos as.well.as
> acontecimientos del pol=EDtica (n=E3o = 3D siempre a devoy a, pero
> tamb=E9m los acontecimientos del pol=EDtica =

que

> LACRALO puede querer participar dentro en esbo=E7ando a posi=E7=E3o
> de los papers etc.. para el ejemplo IGF en = 3D Río 2007. Jacqueline
>
>  Mensaje Original From: Mat=3DEDas Altamira [
> mailto:matias at altamiragigena.com.ar]=3D20 Sent: Monday, June 04, 2007
> 5:35 pm: tema de lac-discuss at atlarge-lists.icann.org: Re: [
> Lago-Discutir ] el orden del día de esbo=E7o para el general común
> de LACRALO - = 3D junio de 24, =

= 3D20

> pienso que de n=F3s debemos incluir en el orden del día la
> demanda algu=E9m =

hecho

> = 3D = 3D 3D los meses h=E1 que consideran a sele=E7=E3o
> acontecimientos que =

s=E3o

> importantes para LACRALO, = 3D = 3D 3D en otras palabras si =

decidir

> donde y porque LACRALO t=EAm que ser present.=3D3D20
>
>  Dado que n=F3s en nosotros los deciden en que modelo de los
> acontecimientos LACRALO tiene que participará, = 3D = 3D 3D ser=E1
> más f=E1cil de def = E0 =

sele=E7=E3o

> espec=EDfica cada año y pedir su or=E7amento correspondiente =
> 3D 3D20
>
>  Considera=E7=E3o, Mat=3D3DEDas En apposant guidelines pour deassurer
> tradu=E7=F5es de m=E1quina de =

correo electrónico

> emitida a esta lista s=E3o más exacta:
> http://www.funredes.org/mistica/english/emec/method_emec/=20
> presentation.htm = 3D l#a nexo1
> - - - - -
>
>  Ninguna v=EDrus encontró en este mensaje recibido. Comprobado por el
> vers=E3o Edition.=3D20 de AVG haya eximido: Base de datos de
> 7.5.472/V=EDrus: 269.8.7/830 - Fecha de Libera=E7=E3o: 6/3/2007 de =

12:47

> [...]
>
>  Ninguna v=EDrus encontró en este mensaje que va. Comprobado por el
> vers=E3o Edition.=3D20 de AVG haya eximido: Base de datos de
> 7.5.472/V=EDrus: 269.8.7/830 - Fecha de Libera=E7=E3o: 6/3/2007 12:47
> pm = 3D20
>

>  [ ESPA=D1OL ] TRADUCCI=D3N AUTOMATICA DANS LA REVIZADA DEL ORIGINALE =
> 20 =
>

>  MULTILING=DCE
>

>  Buena sugerencia - amba exceda los acontecimientos as=ED como
>  acontecimientos de la pol=EDtica (no =3D siempre unos a viajar a, pero
>  tambi=E9n los acontecimientos de la pol=EDtica que LACRALO puede =

desear

>  participar adentro bosquejando la posici=F3n empapelan el etc. Por
>  ejemplo el IGF en =3D R=EDo 2007. Jacqueline

de

>  junio el 24, =3D20 pienso que debemos incluir en la agenda la petici=F3n=
>

>  alguien hecha =3D =3D 3D hace los meses que miran la selecci=F3n de =

los