[lac-discuss-es] IMPORTANT - deuxieme / second / Segundo session - FIRST ATLAS III Webinars in EN with ES, FR interpretation

Olivier MJ Crépin-Leblond ocl en gih.com
Lun Abr 29 08:12:02 UTC 2019

[[--Translated text (en -> es)--]]

Tema:Re:
 IMPORTANT - deuxieme / second / Segundo session - FIRST ATLAS III Webinars
 in EN with ES, FR interpretation
Desde:=?UTF-8?Q?Olivier_MJ_Cr=c3=a9pin-Leblond?= <ocl en gih.com>

Querida Nadira,