[lac-discuss-es] Recordatorio urgente votación LACRALO

Humberto Carrasco hcarrascob en gmail.com
Jue Mayo 24 03:23:55 UTC 2018

Estimado Alberto,

Copio aquí el correo que recibí de Evin:

“Dear Humberto,

To confirm, vote reminders were sent out to all those who have not yet voted in the (4) LACRALO votes, with noted extension to 26 May.

Thank you,
Evin”

Saludos

Enviado desde mi iPhone