[AFRI-Discuss] [APAC-Discuss] [At-Large] Independent At-Large Website

Nick Ashton-Hart nick.ashton-hart at icann.org
Fri Jul 6 12:31:46 EDT 2007

-------> [ENGLISH] Original message in english

I believe you all will find that the new website, composed as it will
be of many dynamic elements, for example:

* Links to external blogs - so the views of anyone and everyone who
has a blog will be immediately reflected in the site
* Real-time two-way integration between the forums on the site and
the At-Large mailing lists

Since the site will use keywords to show blog, announcement, and
forum/mailing list postings on pages which are relevant to the
content. So, for example, if you are on a meeting page, and there
have been forum or blog postings relevant to that meeting, they'll
appear on the page dynamically.

Notices of meetings, meeting agendas, documents related to meetings,
etc will be immediately available on the site just as they now are on
the wikis - so no delays in postings like we have seen in the past.

The design of the new site was deliberately based around the concept
that the site for a constituency should reflect that constituency's
views, and allow dynamic content development in a way that the
current architecture does not. In fact, the process of posting
content to the new site will in many ways be simpler than what is
currently the case for icannalac.org.

On 6 Jul 2007, at 14:54, Annette Muehlberg wrote:

> [...]
>  different spots.
>  And we have to have the possibility to post what we think needs to
>  be posted/published right away. The only possibility to do so is on
>  an independent website.
>
>  We already discussed, that the ICANN website should contain all the
>  standard information on ALAC/RALO members, ALS accreditation
>  procedure etc.
>
>  Now, that all RALOs are in place we should work on a very efficient
>  working structure including the need of regional focused work as
>  well as the united work on certain issues on a global level.

-------> [PORTUGUESE] TRADUCAO AUTOMATICA NAO REVISADA DO ORIGINAL EM inglês

Eu acredito que você todo encontrará que o Web site novo, composto
porque será de muitos elementos dinâmicos, para o exemplo:

* Ligações aos blogs externos - assim as vistas de qualquer um e de
todos que tem um blog serão refletidas imediatamente no local
* Integração em dois sentidos real-time entre os forums no local e
as listas enviando Em-Grandes

Desde que o local usará keywords mostrar o blog, o anúncio, e
os postings da lista de forum/mailing em páginas quais são
relevantes ao índice. Assim, para o exemplo, se você estiver em uma
página da reunião, e houve forum ou os postings do blog relevantes a
essa reunião, aparecerão na página dinâmicamente.

As observações das reuniões, encontrando-se com agendas, originais
relacionados às reuniões, etc. estarão imediatamente disponíveis
no local apenas como estão agora nos wikis - assim nenhuns atrasa nos
postings como nós vimos no passado.

O projeto do local novo foi baseado deliberadamente em torno do
conceito que o local para um círculo eleitoral deve refletir que
opiniões do círculo eleitoral, e permite o desenvolvimento
satisfeito dinâmico em uma maneira que a arquitetura atual não . No
fato, o processo de afixar o índice à vontade nova do local em
muitas maneiras seja mais simples do que o que é atualmente o
argumento para icannalac.org.

Em 6 julho 2007, em 14:54, Annette Muehlberg escreveu:

> [...]
> necessidades ser posted/published para a direita ausentes. A única
> possibilidade a fazer assim está em um Web site independente.
>
>  Nós discutimos já, isso que o Web site de ICANN deve conter toda a
> informação padrão em membros de ALAC/RALO, do accreditation de ALS
> o procedimento etc..
>
>  Agora, esse todo o RALOs está no lugar que nós devemos trabalhar em
> uma estrutura trabalhando muito eficiente including a necessidade do
> trabalho focalizado regional assim como o trabalho unido em
> determinadas edições em um nível global.

-------> [FRANCAIS] TRADUCTION AUTOMATIQUE NON REVISEE DE L'ORIGINAL EN anglais

Je crois que vous tout constaterez que le nouveau site Web, composé
car il sera de beaucoup d'éléments dynamiques, par exemple :

* Liens aux blogs externes - ainsi les vues de n'importe qui et de
chacun qui ont un blog seront immédiatement reflétées dans
l'emplacement
* Intégration bi-directionnelle en temps réel entre les forum sur
l'emplacement et les À-Grandes listes d'expédition

Puisque l'emplacement emploiera des mots-clés pour montrer le
blog, l'annonce, et les postings de liste de forum/mailing aux pages
ce qui sont appropriés au contenu. Ainsi, par exemple, si vous êtes
à une page de réunion, et il y a eu de forum ou des postings de blog
concernant cette réunion, ils apparaîtront à la page dynamiquement.

Les notifications des réunions, rencontrant des ordres du jour, des
documents liés aux réunions, etc.. seront immédiatement disponibles
sur l'emplacement juste comme elles sont maintenant sur les wikis -
tellement aucuns retarde dans les postings comme nous avons vu
dans le passé.

La conception du nouvel emplacement a été délibérément basée
autour du concept que l'emplacement pour un collège électoral
devrait refléter que les vues du collège électoral, et permet le
développement content dynamique d'une manière dont l'architecture
courante pas . En fait, le processus de signaler le contenu à la
nouvelle volonté d'emplacement de beaucoup de manières soit plus
simple que ce qui est actuellement le point de droit pour
icannalac.org.

Service d'aide à l'intercompréhension
 Vérifiez les règles pour un meilleur usage: http://funredes.org/tradauto/index.htm/regles

Intercomprehension aid service