[AFRI-Discuss] Fwd: Inter-Registrar Transfer Policy

Nick Ashton-Hart nick.ashton-hart at icann.org
Wed May 16 03:40:33 EDT 2007

-------> [ENGLISH] AUTOMATIC TRANSLATION NOT REVISED FROM THE ORIGINAL MILTILINGUAL

Dear African colleagues:

The attachments didn't come through properly yesterday. This is due
to working out some bugs with the automatic translation system. You
should receive the referenced documents this time.

Begin forwarded message:

> [...]
>
>  1) is the draft advisory, unchanged from last message in January.
>  <Draft-Transfer-Advisory-24jan07.doc>
>
>  2) is some notes on possible tighter wording/clarifications to the
>  existing policy.  This consists of 4 points taken out of the previous
>  "policy issues"
>  list--all of these had to do with the reasons for denial section.
>  <DenialClarifications-28mar07.doc>
>
>  3) is a revised list of policy issues with the above-mentioned items
>  taken out.
>  <Draft-TransfersPolicyList-28mar07>
>

>  Please let me know if At-Large requires further information.

-------> [PORTUGUESE] TRADUCAO AUTOMATICA NAO REVISADA DO ORIGINAL

Caros colegas africanos:

Os acessórios não vieram completamente corretamente ontem. Este é
trabalhar devido para fora de alguns erros com o sistema da tradução
automática. Você deve receber os originais referenced esta vez.

Comece a mensagem enviada:

> [...]
> possível à política existente. Isto consiste em 4 pontos feitos
> exame fora de "da lista precedente das edições política" -- toda a
> estes teve que fazer com as razões para a seção da negação.
>

>  3) são uma lista revisada de edições de política com os artigos
> acima mencionados removidos.
>

>  Deixe-me por favor saber se Em-Grande requer uma informação mais
> adicional.
>
>  Consideração,
>
>  Denise
>
>  Vice-presidente de Denise Michel, desenvolvimento de política

-------> [FRANCAIS] TRADUCTION AUTOMATIQUE NON REVISEE DE L'ORIGINAL

Chers collègues africains :

Les attachements ne sont pas venus à travers correctement hier. C'est
dû à établir quelques bogues avec le système de traduction
automatique. Vous devriez recevoir les documents référencés cette
fois.

Commencez le message expédié :

Service d'aide à l'intercompréhension
 Vérifiez les règles pour un meilleur usage: http://funredes.org/tradauto/index.htm/regles