[lac-discuss-es] Candidate to leadership position / Candidate para position de Liderazgo

Humberto Carrasco hcarrascob en gmail.com
Mie Jun 19 12:42:02 UTC 2019

[[--Translated text (en -> es)--]]

Tema:Re:  Candidate to leadership position / Candidate
	para position de Liderazgo
Desde:Humberto Carrasco <hcarrascob en gmail.com>