[lac-discuss-es] Sobre una política interna- SOME INFORMATION required

Silvia Vivanco silvia.vivanco en icann.org
Jue Mayo 5 20:30:10 UTC 2016

Dear Humberto,

Further to my email below, I would like to ask you to please be so kind to send us the following information:

- Title "Politica Interna" translates  as "Internal Policy" , please specify what type of "Policies" would be studied or analyze by this WG. From the discussion below it seems that this WG would focus its work on capacity building.
- Mission,
-Objectives

Staff will open a Wiki page.

Thank you!

Silvia

-----Original Message-----
From: Silvia Vivanco
Sent: Tuesday, April 26, 2016 8:16 PM
To: Humberto Carrasco <hcarrascob en gmail.com>; Carlos Raúl Gutiérrez G. <crg en isoc-cr.org>
Cc: Harold Arcos <harold.arcos en gmail.com>; LACRALO <lac-discuss-es en atlarge-lists.icann.org>; ICANN At-Large Staff <staff en atlarge.icann.org>
Subject: RE: [lac-discuss-es] Sobre una política interna

Estimado Humberto y todos,

Por favor sírvanse aclarar el tema de la "Política interna" mencionada en los emails. ?Se trata de un grupo de trabajo de capacitación? O talvez se podría llamar "Politicas de capacitación" . Necesitaría, si fueran tan amables que especifiquen, el Titulo del grupo de trabajo, y  el Objetivo (en términos generales) y con eso abriremos la wiki page.

!Muchas gracias!

Silvia Vivanco