[lac-discuss-es] IGF

vanda en scartezini.org vanda en scartezini.org
Lun Nov 16 18:08:51 UTC 2015

[[--Translated text (en -> es)--]]

 Asunto: Re: IGF
 De: vanda en scartezini.org

 He asistido pero no estaba en alguna sesión interesante, ya que no estaba allí patrocinado por ALAC, pero por mi cliente. Carlton haber estado allí y estaba en varias sesiones, como Leon también.
 Vanda
 Polo Consultores Associados
 AV. Paulista 1159, CJ 1004
 01311-200- Sao Paulo, SP, Brasil
 Línea del terreno: +55 11 3266.6253
 Móvil: + 55 11 98181,1464
 Lo siento por los errores tipográficos.

 El 11/16/15, 15:19, &quot;lac-discuss-en-bounces en atlarge-lists.icann.org en nombre de apisanty en gmail.com&quot; <lac-discuss-en-bounces en atlarge-lists.icann.org on behalf of apisanty en gmail.com> escribió:

 > [[- Texto Traducido (es -&gt; es) -]]
 >
> Subject: Re: IGF
> From: apisanty en gmail.com
>
> Alberto,
>

> two points:
>

> 1. Harold was present at the IGF? Would it not be better to receive reports
> who have attended in person?
>

> 2. Mexico by ISOC you consider important, Humberto and
> other participants talk about the ICANN meeting in Dublin,
> specifically on meetings and discussions concerning the future of
> LACRALO and litigation matters unfinished. This report would be one
> [...]

[[--Original text (en)
http://mm.icann.org/transbot_archive/ce58f12dd7.html