[lac-discuss-es] IGF

Vanda Scartezini vanda en scartezini.org
Lun Nov 16 17:45:02 UTC 2015

Gracias Alberto. Está muy bien. Abrazos hasta la noche.
Vanda Scartezini
Polo Consultores Associados
Av. Paulista 1159, cj 1004
01311-200- Sao Paulo, SP, Brazil
Land Line: +55 11 3266.6253
Mobile: + 55 11 98181.1464
Sorry for any typos.

On 11/16/15, 2:57 PM, "lac-discuss-es-bounces en atlarge-lists.icann.org on behalf of Alberto Soto" <lac-discuss-es-bounces en atlarge-lists.icann.org on behalf of asoto en ibero-americano.org> wrote: