[lac-discuss-es] ??? Q = UTF-8 Nominaci = C3 = C3 = B3n_de B3n_a_la_posici = _ = = UTF-8 ALAC-_Nominacion_anotada_en_WIKI q = ?????

alyne.ibdi en gmail.com alyne.ibdi en gmail.com
Sab Mayo 9 10:56:10 UTC 2015

[[--Translated text (en -> es)--]]

 Asunto: Re: ??? Q = UTF-8 Nominaci = C3 = C3 = B3n_de B3n_a_la_posici = _ = = UTF-8 ALAC-_Nominacion_anotada_en_WIKI q = ?????
 Desde: alyne.ibdi en gmail.com

 El IBDI apoya la candidatura de Lance Hinds.

 Saludos,
 Alyne Andrade.

 08.05.2015 20:09 GMT-03: 00 <amedinagomez en gmail.com> :

> [[--Translated text (es -> en)--]]
>
>  Subject: Re:??? Q = utf-8 Nominaci = C3 = C3 = B3n_de B3n_a_la_posici = _
> = = utf-8 ALAC-_Nominacion_anotada_en_WIKI q =?????
>  From: amedinagomez en gmail.com
>
>  The Colombian Association of Internet Users, ACUI supports the nomination
>  Lance Hinds of the ALAC.
>

>  With attentive and special greetings,
>

>  The May 8, 2015, 12:34 Silvia Vivanco <silvia.vivanco en icann.org>

> https://community.icann.org/display/atlarge/2015+LACRALO+Regional+Selection

[[--Original text (en)
http://mm.icann.org/transbot_archive/152614df5c.html
--]]

M醩 informaci髇 sobre la lista de distribuci髇 lac-discuss-es