[lac-discuss-es] alan question e responses for your evaluation / las questions de Alan y respuestas para su =?ISO-8859-1?B?ZXZhbHVhY2nzbg==?=.

Vanda Scartezini vanda en uol.com.br
Lun Jun 1 22:17:57 UTC 2015

Compartindo als respuestas que pase a ALAN sobre mi propio entendimeitnos
apra que ustedes lo modifiquen o concorden
Q1 - Do you believe that failing anything else, we must have the ability
to remove parts of or all of the Board?

A - I believe yes. Even we expect not use it, the possibility to have
higher ³"court"" to appeal is relevant.
A -  entiendo que si. Aunque lo esperamos nunca utilizar esta alternativa,
tener una ³"corte"" mayor para apelar es muy relevante.

Q2 - With the exception of Board member removal, do we need legal
enforceability of can we rely on good faith (and Board member removal
if you supported that).
A - I believe on good faith or if we need enforcement,  it will never
really work.
A ­ Yo creo en buena fé. Porque si necesitamos que ICAnn sea obrigado a
hacer algo por un fuerza externa, entonces  la alternativa no logrará éxito
de todo modo.

Q3 -  If the final CCWG proposal calls for full legal enforceability, is
that sufficient reason for the ALAC to not ratify it?
A - no, as I respond on question 2 above, if we need enforcement nothing
will be working and whatever is written will never work either, hence  I
see no reason to create a difficulty due to this issue.

A  Non, como he contestato en la pregunta 2 arriba, si una acción externa se
torna necesaria para garantizar la salida de la junta,  entonces nada estará
funccionando  y lo que está escrito tampoco tiene relevancia, por lo tanto,
no hay razón para ALAC crear un problema en este caso especifico.

Best regards, abrazos a todos

Vanda Scartezini
Polo Consultores Associados
Av. Paulista 1159, cj 1004