[lac-discuss-es] I did not get the invitation to vote !

Vanda UOL vanda en uol.com.br
Mar Ago 2 15:06:38 UTC 2011

Dear all

I know Dev said it was sent to me, but unhappily it did not arrived at the
informed email  <mailto:vanda en uol.com.br> vanda en uol.com.br. I asked for new
an email with the invitation, but till now I didn´t get it.

Reason why I did not voted yet.

Best to all

Estimados

Yo sé que Dev me he enviado un email  a mi dirección vanda en uol.com.br, con
la invitación a votar,  pero esto email no lo recibí, tampoco lo encontré en
la cuarentena. Todavía pedí que enviasen otro email que hasta ahora no ge
recibido.

Esta la razón porque no he votado hasta este momento.

Abrazos

Vanda Scartezini

Polo Consultores Associados

IT Trend