[lac-discuss-en] ??????????? Q = utf-8 3A_2016_Solicitud_de_candidatu OPEN = = = utf-8 q ras_para_miembros_del_ALAC_ALAC_y_delegados_de_la_Comit = = utf-8 q = C3 = A9_de_nominaciones =

alyne.ibdi at gmail.com alyne.ibdi at gmail.com
Thu May 5 00:06:43 UTC 2016

[[--Translated text (es -> en)--]]

 Subject: Re:??????????? Q = utf-8 3A_2016_Solicitud_de_candidatu OPEN = = = utf-8 q ras_para_miembros_del_ALAC_ALAC_y_delegados_de_la_Comit = = utf-8 q = C3 = A9_de_nominaciones =
 from: alyne.ibdi at gmail.com

 Dear,

 Our organization, IBDI supports the nomination of Alberto Soto.

 Best regards,

 Alyne Andrade.

 04/05/2016 11:20 GMT-03: 00 Mario Aleman <alemani at ieee.org> :

> Estimados todos,
>
> Por parte de nuestra organización, apoyamos la nominación del compañero
> Alberto Soto.
>
> Saludos cordiales,
>

> --
> Mario Aleman
> Chair, IEEE Nicaragua Section
> alemani at ieee.org

> :

 Bezerra de Oliveira Andrade alyne
 Advogada and Msc em Direito of Intellectual property pela Faculdade de
 Direito Lisbon
 And proprietary business entrepreneur gives &quot;Alyne Andrade - Marcas e Patentes&quot;
 President do IBDI (Instituto Brasileiro de Direito Computing)
 Core Business Coordenadora do Direito da ESA / OAB-PE
 Membro da Comissão of Intellectual property gives OAB / PE
 Site: http://www.alyneandrade.com.br/
 Blog: http://alyneandradeadvocacia.blogspot.com.br/
<http://www.focomarcas.blogspot.com/>
 Facebook IBDI:  https://www.facebook.com/groups/ibdi.grupo/?fref=ts
 Endereço: Rua Augusto Rodrigues, No. 78, Torreão, Recife-PE, Phone: (81)
 3037-7337

[[--Original text (es)
http://mm.icann.org/transbot_archive/48ea86a9b3.html