[LAC-Discuss] (Registrars' Constituency Response to PDP

carlos aguirre carlosaguirre62 at hotmail.com
Wed Jan 30 09:55:44 EST 2008

-------> [ENGLISH] AUTOMATIC TRANSLATION NOT REVISED FROM THE ORIGINAL MILTILINGUAL

Dear Carlton and Colleagues:  AGEIA DENSI also sent approximately a year ago their position about this, and was very similar than Carlton comment. In Our statement we asked the elimination of AGP or fees for the domains registered also in AGP. After to heard other constituencys, we  ratified our thoughts about this topic.
cheers.

Carlos Dionisio Aguirre

lawyer - Sarmiento 71 - 4to. 18 Cordoba - Argentina -

* 54-351-424-2123/423-5423

to www.sitioderecho.com.ar

to www.densi.com.ar

> [...]
>  or by way of market mechanisms. The RC's preferred approach is a
>  manipulation of the transactional fee, which, in my view, qualifies as a
>  market mechanism.
>
>  While I recognize that we might be supporting the 'special pleading' of the
>  RC constituency even as remedies of similar vein remain to be explored, I
>  believe the risk is low enough to move forward. I recommend LACRALO adopt
>  the overarching RC position - no new policy or modification to existing
>  policy required - and furthermore, commend its adoption by ALAC.

-------> [PORTUGUESE] TRADUCAO AUTOMATICA NAO REVISADA DO ORIGINAL

Caro Carlton e colegas: AGEIA DENSI emitiu também aproximadamente a
um ano há sua posição sobre este, e foi muito similar do que o
comentário de Carlton. Em nossa indicação nós pedimos o
elimination de AGP ou de taxas para os domínios registados também em
AGP. Em seguida a ouviu outros constituencys, nós ratificou nossos
pensamentos sobre este tópico.
cheers.

Carlos Dionisio Aguirre

advogado - Sarment 71 - 4to. 18 Cordoue - a Argentina -

* 54-351-424-2123/423-5423

www.sitioderecho.com.ar

> [...]

> dos detalhes do contrato ou por mecanismos de mercado. A aproximação
> preferida do RC é uma manipulação da taxa transactional, que, em
> minha vista, qualifica como um mecanismo de mercado.
>
>  Quando eu reconhecer que nós pudemos suportar ' pleading especial '
> do círculo eleitoral de RC mesmo enquanto os remédios da veia
> similar remanescem ser explorados, eu acredito que o risco deve baixo
> bastante se mover para a frente. Eu recomendo LACRALO adoto a
> posição overarching de RC - nenhuma política ou modificação nova
> a política existente requerida - e além disso, elogíe seu adoption

Expresse-se imediatamente com mensageiro de MSN! Download hoje está
LIVRE!

-------> [ESPAÑOL] TRADUCCIÓN AUTOMATICA NO REVISADA DEL ORIGINAL MULTILINGÜE

Carlton querido y colegas: AGEIA DENSI también envió aproximadamente
hace un año su posición sobre esto, y era muy similar que el
comentario de Carlton. En nuestra declaración pedimos la eliminación
de AGP o de los honorarios los dominios registrados también en AGP.
Después a oyó otros constituencys, nosotros ratificó nuestros
pensamientos sobre este asunto.

cheers.

Carlos Dionisio Aguirre

abogado - Sarmiento 71 - 4to. 18 Cordoba - Argentina -

> [...]

> mercado. El acercamiento preferido del RC es una manipulación del
> honorario transaccional, que, en mi opinión, califica como mecanismo
> de mercado.
>
>  Mientras que reconozco que puede ser que apoyemos ' abogar por
> especial ' del distrito electoral de RC incluso mientras que sigue
> habiendo los remedios de la vena similar ser explorado, creo que el
> riesgo es bajo bastante moverse adelante. Recomiendo LACRALO adopto la
> posición overarching de RC - ninguna nueva política o modificación
> a la política existente requerida - y además, elogie su adopción de

¡Exprésese inmediatamente con el mensajero de MSN! ¡Transferencia
directa está hoy LIBRE!