[LAC-Discuss] Fwd: Development Cycle for Next Fiscal Year's Budget and Operations

Nick Ashton-Hart nick.ashton-hart at icann.org
Wed Jan 9 06:40:33 EST 2008

-------> [ENGLISH] AUTOMATIC TRANSLATION NOT REVISED FROM THE ORIGINAL MILTILINGUAL

Dear At-Large:

I forward the below on behalf of Denise as I know this subject is one
that many members of the community are interested in. As mentioned
below, more information will be provided in due course by myself.

Begin forwarded message:

> [...]
>  (approximately). The Board is scheduled to consider and vote on the
>  Operating Plan and Budget in June.  ICANN's next fiscal year begins
>  on 1
>  July 2008.
>
>  As noted, the specific timeline is being developed, but I wanted to
>  give you
>  advance notice of the general schedule that will be followed, and more
>  detailed information for At-Large will be forthcoming from Nick.
>  ICANN staff
>  looks forward to working with you on this endeavor.

-------> [PORTUGUESE] TRADUCAO AUTOMATICA NAO REVISADA DO ORIGINAL

Caro Em-Grande:

Eu envío abaixo em nome de Denise como eu sei que este assunto é um
que muitos membros da comunidade estão interessados dentro. Como
mencionado abaixo, mais informação será fornecida no curso devido
por myself.

Comece a mensagem enviada:

> [...]
> mid-Maio (aproximadamente). A placa é programada considerar e voto na
> planta operando-se e orçamento em junho. O ano fiscal seguinte de
> ICANN's começa em 1 julho 2008.
>
>  Como notável, o timeline específico está sendo desenvolvido, mas eu
> quis dar-lhe a observação avançada da programação geral que será
> seguida, e a informação mais detalhada para Em-Grande será
> forthcoming do entalhe. A equipe de funcionários de ICANN olha para a
> frente a trabalhar com você neste esforço.
>
>  Consideração, Desenvolvimento De Política De Denise Michel VP

-------> [ESPAÑOL] TRADUCCIÓN AUTOMATICA NO REVISADA DEL ORIGINAL MULTILINGÜE

En-At-Large Querido:

Remito abajo a nombre de Denise como sé que este tema es uno que
muchos miembros de la comunidad están interesados adentro. Según lo
mencionado abajo, más información será proporcionada a su debido
tiempo por me.

Comience el mensaje remitido: