[AFRI-Discuss] Réunion conjointe à Carthagène / Joint meeting in Cartagena

Tijani BEN JEMAA tijani.benjemaa at fmai.org
Wed Oct 13 15:40:12 UTC 2010

Français ci-dessous

----------------------------

Dear all,

As a continuation of our joint meeting held in Brussels, I reserved a slot
of time in Cartagena for an AFRALO / AfrICANN joint meeting to discuss the
follow-up steps of our statement adopted in Brussels, especially after the
resolutions taken by the ICANN Board in its retreat in Holland.

I will provide you with the full information regarding the room number and
the time slot as soon as the planning of the Cartagena meeting is finished.

--------------------------

Chers tous,

Comme suite de notre réunion conjointe tenue à Bruxelles, J’ai réservé une
heure de temps à Carthagène pour une réunion conjointe AFRALO / AfrICANN
pour discuter du suivi de notre déclaration adoptée à Bruxelles surtout
après les résolution que le Conseil d’administration d’ICANN avait prises
dans sa retraite en Hollande.

 Je vous tiendrais informés de la date, l’heure et le numéro de la salle
aussitôt que la planification de la réunion de Carthagène finie.

Tijani BEN JEMAA

Directeur exécutif

Fédération Méditerranéenne des Associations d'Internet

Phone : + 216 70 825 231

Mobile : + 216 98 330 114

Fax     : + 216 70 825 231